söndag 20 november 2011

Till mina läsare

Jag var inte säker på att ni fanns. Såklart hoppades jag på det, men jag visste inte säkert förrän jag kollade in på läsarstatistiken i inställningarna. Då uppenbarade det sig att ni finns, och att ni dessutom är ganska många. Vad glad jag blev! När jag skriver mina texter så gör jag det mycket för min egen skull, för att jag älskar att skriva och att formulera mina tankar. Då jag tillbringar den mesta tiden ensam med min bebis och inte alltid har någon att prata med är det skönt att få skriva av sig ibland. På ett sätt blir det som ha sällskap. Men det är onekligen en kittlande tanke att det även är andra som tar del av det jag skriver. Det gör att jag vill skriva mer och oftare, men tyvärr räcker inte tiden till det.
Jag har förstått att det har varit problem med att kommentera mina texter, vilket känns väldigt tråkigt. Det skulle vara fantastiskt roligt att få ta del av era tankar och åsikter kring det jag skriver, så det är ju väldigt trist att den funktionen verkar krångla. I inställningarna har jag valt att vem som helst ska få kommentera och att alla kommentarer skall publiceras, men ändå verkar det vara svårt att lyckas med den saken. Det är konstigt! Jag har nu varit inne och petat i inställningarna än en gång, så mitt tips är att försöka igen. Välj ”anonym” om du inte har ett OpenID el.dyl. Ett annat tips är att bli medlem i bloggen. Det finns en liten ruta ganska långt uppe till höger som säger ”bli först” då jag ännu inte har några medlemmar. Gör gärna det!

Jag hoppas som sagt att det ska fungera att kommentera nu, och att ni fortsätter läsa och följa min blogg! Allt gott, önskar Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar